Sommerkurs - «+15%» økt Kundetilfredshet, Omsetning og Konverteringsrate

Det viser seg at det er veldig god respons på disse kursene – så nå kommer invitasjon til nye runder.
De første kursene ble raskt overbooket og etter ønske har vi har fått i stand en ny runde i løpet av sommeren.  Alle ledere og medarbeidere, -inkl. deltids- og sommervikarer kan delta. Kurset «+15%» økt Kundetilfredshet, Omsetning og Konverteringsrate har kort varighet, 2 digitale samlinger og E-læring mellom disse.

Kurset er dekket av det offentlige og således ingen kostnader for de bedrifter og ansatte som deltar.

Påmeldingsfrist 2.7.21. Begrenset ant.

Her kan du lese mer om kurset, og melde deg på..

Kompetanse Norge, som er et direktorat under Kunnskapsdepartementet, har ønsket å tilby programmer for bransjer som har blitt berørt av Covid -19 for at man raskest mulig skal komme tilbake til en normalisert tilværelse igjen.  Vi vet at tiden som har gått under pandemien har skapt endringer i forbruksmønsteret med blant annet økt netthandel.  For å møte fremtiden blir det viktigere enn noen gang å ha motiverte medarbeidere som samtidig optimerer kunden opplevelse av besøket.

Få deg med et kort- og verdiskapende tiltak som ville gjøre ditt arbeide morsommere og bedre i fremtiden.