Milepælsplanlegging, budsjett og kommunikasjons har stått på timeplanen denne uka.Vi er godt i gang med planleggingen kommunikasjon og markedsføring av Kongsberg Agenda. Nøkkeldatoer og milepæler settes, og delplaner legges utfra dette. Hvordan skal vi nå ut med budskapet og skape nok synlighet rundt Kongsberg Agenda slik at enda flere publikummere kommer disse junidagene i uke 25 hvert år? Hovedelementene i kommunikasjonsplanen består av våre egne kanaler, betalte kanaler og nettverket vårt som vi må bruke for hva det er verdt for å nå ut til målgruppene. Fordi vi er en teknologifestival, ser vi også på hvordan vi selv kan bruke teknologi på en smart måte i markedsføringen.
Sist, men ikke minst, legger vi opp til en alldeles ellevill partnerstrategi! Strategien skal oppleves både profesjonell, nyttig og innbydende, og den skal gi best mulig utbytte for våre samarbeidspartnere. Du kan lese mer om partnerstrategien her.
Det er mye folk i byen under dagene Agenda varer. Teknologer, bedriftsledere, politikere, kompetanseaktører, studenter, organisasjoner og innbyggere fylte Kongsberg og Norges viktigste teknologifestival med liv og røre de fire flotte junidagene i år. Nå har Sverre dykket litt ned i tallene, ogdet kan du lese mere om her..