Ny mulighet - «+15%» økt Kundetilfredshet, Omsetning og Konverteringsrate

Fikk du ikke plass på første kurs? Nå får du som jobber i detaljhandelen en ny mulighet til å delta i kompetansehevingstiltaket «+15%» økt Kundetilfredshet, Omsetning og Konverteringsrate.
Første kurspåmelding ble raskt overbooket og arrangør har fått i stand en ny runde før sommerferien.  Alle ledere og medarbeidere, -inkl. deltids- og sommervikarer kan delta, og kurset er gratis!

Undervisningen foregår over 2 uker med 2 digitale samlinger over Teams og E-læring mellom disse.  Dersom du ikke har anledning til å delta på samlingene på grunn av arbeidstid etc. så er ikke dette noe problem da alt også vil være tilgjengelig sammen med E-læringen i slik at du kan ta kurset når- og hvor du vil.

Her kan du lese mer om kurset, og melde deg på..

Kompetanse Norge, som er et direktorat under Kunnskapsdepartementet, har ønsket å tilby programmer for bransjer som har blitt berørt av Covid -19 for at man raskest mulig skal komme tilbake til en normalisert tilværelse igjen.  Vi vet at tiden som har gått under pandemien har skapt endringer i forbruksmønsteret med blant annet økt netthandel.  For å møte fremtiden blir det viktigere enn noen gang å ha motiverte medarbeidere som samtidig optimerer kunden opplevelse av besøket.

Få deg med et kort- og verdiskapende tiltak som ville gjøre ditt arbeide morsommere og bedre i fremtiden.