Home print

Årets tema er Synlighet

 title=

Tema for årets Merge`n Mix er synlighet. Hvordan kan du og din bedrift være mer synlig, og er det noen steder det er viktigere å være synlig enn andre? Gjennom dagen vil vi by på korte innlegg som tar for seg dette temaet.
Hvordan få oppmerksomhet i media?

Ansvarlig redaktør Jørn Steinmoen fra Laagendalsposten tipser om hvordan du kan få synlighet i lokalavisen gjennom redaksjonell omtale eller med annonser. Hvilke næringslivs- og arbeidslivsrelaterte saker får plass i avisen, og hvilke blir mest lest?

“Rekkeviddemonsteret” 3600.no

Nettmagasinet 3600.no er rigget rundt det å bygge stolthet til byen vår. De gode historiene, synliggjøring av menneskene og det visuelle gjennom film og bilder.
3600.no er «lokalt», men har med tiden blitt et «rekkeviddemonster» som når svært mange med en eller annen tilknytning til Kongsberg, over hele verden.

Kongsbergmagasinet er 3600.no i trykket format. Her kan blant annet bedrifter i Kongsberg bli synliggjort med sin historie. Daglig leder og gründer Bjørn Isaksen gir deg tips til hvordan finne den gode historien i egen bedrift og synliggjøre denne?

Hvor starter du på Google?

Godt Sagt tar for seg synlighet i Google-universet. Det er få steder som er like spennende å følge med på, og som er like nyttige i markedsføringen som Google. Men i hvilken ende skal du begynne? Er det SEO eller Google Ads som er viktigst? Hva er Google Min Bedrift, og hvordan fungerer det egentlig med Google Maps?

Performance-rådgiver Joakim Solheim og digital rådgiver Idunn Svarverud guider oss gjennom mulighetene, fallgruvene og gir deg noen hete tips for å “lykkes med Google”, som det heter på performance-språket.